Naturalna sesja wizerunkowa na której widać radość z tworzenia własnej marki to element budowania autentyczności i zaufania. Czy sesja wizerunkowa musi być poważna? Bynajmniej. Nieformalne kadry pokazujące luźną atmosferę skracają dystans między marką, a klientem.
Czym się różni naturalna sesja wizerunkowa od sesji biznesowej?
Przede wszystkim – sesja biznesowa jest formalna. Na pewno kojarzysz zdjęcia kobiet w białych koszulach i garsonkach. Do tego buty na obcasie, idealnie ułożona fryzura i uśmiech wprost do obiektywu. Oczywiście, takie zdjęcia też są potrzebne i budują profesjonalny wizerunek poważnych marek. Niekoniecznie jednak sprawdzą się w branży kreatywnej.
Naturalna sesja wizerunkowa jest mniej formalna, przeprowadzona bardziej na luzie, z humorem i pokazaniem Ciebie z bardziej codziennej strony. Ubrania mają luźniejszą formę, na zdjęciach pojawia się więcej gadżetów-rekwizytów, a zamiast szpilek możesz być po prostu boso.
Sesja biznesowa najczęściej odbywa się w studio, często na jasnym tle z minimalną ilością dodatków. Sesja wizerunkowa może odbyć się w Twoim miejscu pracy, pokazując na zdjęciach Ciebie, Twoją markę i to w jaki sposób pracujesz.
Sesja wizerunkowa Ewy, tworzącej markę By Kociewianka nie mogła odbyć się bez jej maszyny do szycia. Ewa szyje wyprawkę dla dzieci, a spod jej rąk wychodzą kołderki, kocyki, pościel, ręczniki i inne akcesoria dla niemowląt. Oprócz tego haftuje kociewskie wzory.
W czasie sesji powstały zdjęcia pokazujące Ewę podczas pracy, nie zabrakło też zdjęć portretowych i detali.
Zdjęcia z naturalnej sesji wizerunkowej dla By Kociewianka:
Zależy Ci na naturalnej sesji wizerunkowej?
Marzy Ci się sesja brandingowa w luźnym stylu?