Sesja wizerunkowa – dla kogo?
Sesja wizerunkowa to niezbędny element budowania marki osobistej w sieci. Estetyczne zdjęcia pokazujące Ciebie, Twoją pracę, usługi czy produkty wykorzystasz nie tylko na stronie www, ale również na profilach social media, pozwalając tym samym dać się poznać swoim odbiorcom. Na pewno zdajesz sobie sprawę, z tego że pokazywanie siebie wzbudza zaufanie klientów i tworzy więź między nimi, a Twoją marką.
Ustalenie szczegółów sesji wizerunkowej
Aleksandra projektuje grafiki, tworzy ilustracje i maluje obrazy. Przygotowując koncepcję sesji dla Oli, zależało mi aby na zdjęciach zaakcentowana została delikatność, kobiecość i lekkość. Tworząc naturalną sesję wizerunkową chciałam, aby zdjęcia wykonane były w miejscu pracy Oli, czyli w jej domu. Rezygnacja ze studio i sztucznego oświetlenia nadała sesji autentyczności i luźniejszego charakteru.
Zdaję sobie sprawę, że zdjęcia z sesji wizerunkowej powinny być spójne z koncepcją tworzonej marki, dlatego przed spotkaniem ustaliłyśmy wszystkie szczegóły. Aleksandra opowiedziała mi o swojej marce, jakie skojarzenia ma budzić, jakie ma wartości, z czym chce kojarzyć się odbiorcom. To bardzo ważne pytania na etapie planowania koncepcji sesji i poszukiwania pomysłów na kadry. Równie ważny jest dobór kolorystyki, rekwizytów oraz garderoby. Tutaj oczywiście też służyłam pomocą, tak aby stworzone przeze mnie fotografie, były spójne z wizją tworzonej przez Aleksandrę marki osobistej.
Ola swoje usługi kieruje przede wszystkim do kobiet prowadzących swoje firmy. Wierzy, że każda kobieta ze swojej pasji może uczynić markę prowadzoną na własnych zasadach, zgodnie z tym co ma w sercu.
Sesja wizerunkowa Aleksandry:
Potrzebujesz sesji wizerunkowej?
Marzy Ci się sesja brandingowa w naturalnym stylu?